Preču Atgriešanas Noteikumi
1. Atgriešanas tiesības
Pircējam ir tiesības atgriezt iegādāto preci veikalam 14 dienu laikā no preces saņemšanas dienas bez jebkāda iemesla norādīšanas.
2. Preces atgriešanas stāvoklis
Lai saņemtu pilnu pirkuma summas kompensāciju, atgrieztā precei jābūt nebojātai, nelietotai un oriģinālajā iepakojumā ar visām tās sastāvdaļām un etiķetēm.
3. Atgriešanas process
- Pircējam jāsazinās ar veikala klientu atbalsta dienestu, izmantojot e-pastu vai tālruni, lai paziņotu par preces atgriešanu.
- Pircējam jāaizpilda preču atgriešanas forma, norādot pasūtījuma numuru un atgriešanas iemeslu.
- Pircējs ir atbildīgs par preces atpakaļsūtīšanas izmaksām, ja vien atgriešanas iemesls nav bojāta vai nepareiza prece.
4. Kompensācijas izmaksāšana
Kompensāciju par atgriezto preci veicam 14 dienu laikā no tās saņemšanas dienas veikala noliktavā, izmantojot to pašu maksājumu metodi, kādu pircējs izmantoja sākotnējā pirkumā.
5. Izņēmumi
Dažu preču grupu, piemēram, higiēnas produkti vai īpaši pasūtījuma izgatavoti objekti, nevar atgriezt saskaņā ar Latvijas patērētāju tiesību aizsardzības likumu.
6. Bojājumi un kļūdas
Ja saņemtā prece ir bojāta vai nepareiza, pircējam nekavējoties jāinformē pārdevējs, sniedzot detalizētu informāciju un fotogrāfijas par bojājumiem. Šādos gadījumos visus atgriešanas izdevumus sedz pārdevējs.
7. Klientu atbalsts
Par jautājumiem saistībā ar preču atgriešanu var sazināties ar mūsu klientu atbalsta dienestu, kas pieejams darba dienās no plkst. 9:00 līdz 17:00.